رویه بازگردانی کالا:
تمامی محصولات فروشگاه اوگر متال دارای گارانتی سلامت فیزیکی میباشد ولی برای آسودگی خاطر و رضایت مشتری که اولویت اول فروشگاه اوگر متال می باشد و ممکن است مشتری عزیز ما به مواردی برخورد کنند که ناخوشایند باشد این امکان برای مشتریانمان فراهم شده است که کالا را تا 3 روز امکان مرجوع کالا را داشته باشند که در زیر به موارد که امکان مرجوع کالا وجود دارد یا ندارد ذکر شده است ( از شما خریداران محترم تقاضا میشود ابتدا قبل از خرید کالا مطالب زیر را مطالع فرمایید)


در صورتی که کالای ارسالی دچار شکستگی توسط خریدار شود یا خط و خش روی آن بیفتد همچنین توسط نصاب دچار هر گونه آسیب دیدگی شود فروشگاه هیچ گونه ضمانتی برای پس گرفتن کالا ندارد.

 

استفاده از ۳ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد:
۱ – اگر کالای خریداری شده ایراد و اشکال فنی داشته باشد که در این صورت باید تا سه روز بعد به فروشگاه اوگرمتال اطلاع داده شود در غیر این صورت کالای مورد نظر مرجوع نمیشود .

وجود کارتون کالای مورد نظر در طی این سه روز برای مرجوع کالا بسیار ضروری می باشد در صورت نبودن جعبه کالا یا پاره شدن جعبه برچسب زدن به جعبه و هرگونه آسیبی به جعبه کالا ضمانت بازگشت از بین خواهد رفت.

 

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات ظاهری یا فیزیکی با اطلاعات که در سایت فروشگاه اوگرمتال دیدید مغایرتی نداشت در این صورت مشتری عزیز طی حداکثر ۲۴ ساعت باید از طریق راه های ارتباطی با فروشگاه اوگر متال این موضوع را در میان بگذارد تا کالای مورد نظر مرجوع شود.

 

در صورتی که کالایی را در فروشگاه اوگرمتال به ثبت نهایی رساندید و پشیمان از خرید خود شدید سریعاً از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما گذاشته شده است ارتباط برقرار کنید تا قبل از ارسال کالا، کالای سفارش شده توسط کارشناسان پشتیبان لغو شود.

 

اگر در اثر حمل و نقل توسط اداره پست آسیبی به کالا وارد شود خریدار محترم موظف است تا ۲۴ ساعت به فروشگاه اوگر متال خبر رسانی نماید و شرکت حمل و نقل باید تمام خسارت را جبران نماید.
نکته: همانطور که قبلا نیز گفته شده است کارتون کالا باید نگهداری شود و ایجاد هر گونه خط و خش پارگی و غیره جلوگیری به عمل آید در غیر اینصورت ضمانت مرجوع کالا حتی اگر توسط پرسنل حمل و نقل باعث آسیب کالا شده باشند از بین رفته است .

نکته:
کالای آسیب دیده باید همه لوازم جانبی و متعلقات آن طبق فاکتور ارسال شده است بازگردانده شود.

زمان که از پست کالا مورد نظر را دریافت می‌کند اگر دچار هرگونه آسیبی شده باشد این امکان وجود دارد که بسته را از پست دریافت نکنید .

 

پس از بررسی کالای مرجوعی توسط کارشناسان در صورتی که کالا ارسالی خارج از ضوابط و مقررات سایت فروشگاه اوگرمتال مرجوع شده باشد . برای مشتری کالای سفارش شده باز ارسال میشود در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای سالم کالای مزبور به مدت یک ماه به صورت امانت نزد فروشگاه اوگر متال در واحد خدمات پس از فروش میماند و با انقضای این مهلت فروشگاه اوگرمتال در مقابل کالا و زیان های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ گونه مسئولیتی ندارد.